Garth Brooks investoval do reklamy svého boxsetu

Boxset Gartha Brookse s 10 CD nazvaný "The Ultimate Collection" vychází v Targetu už příští týden a Brooks si jeho propagaci pořádně pojistil. Na stanici ABC si objednal masivní kampaň během reklamních pauz přímého přenosu CMA Awards. Největší noc country hudby, jak se CMA Awards říká, patří dlouhodobě mezi nejsledovanější televizní programy v roce a Brooks během večera vystoupil ve 4 reklamních vstupech, kde postupně hrál úryvky svých hitů "The Thunder Rolls", "Standing Outside The Fire", aktuální singl "Baby, Let's Lay Down And Dance" a "Friends In Low Places", kde vždy ve firemních barvách řetězce Target propagoval vydání nového boxsetu. "The Ultimate Collection" bude obsahovat nové album "Gunslinger se 2 bonusy" a dále 9 tematických kompilací včetně 6 dříve nevydaných nahrávek. Boxsetu vychází 11. listopadu a bude stát 30 dolarů.

Naši partneři

Soundflower